konstigt samtal

publicerat i Stella & Milton
Jag vill verkligen inte framstå som en oseriös försäljare av våra chihuahuor, men när det ringde en kvinna hit förut. Det var nog det konstigaste samtalet jag haft någonsin.

Hon presenterade sig och samtalet började bra. Hon berättade vart hon bodde och allt sånt som kan vara bra att veta. Hon berättar även att hennes hund blivit påkörd av spårvagnen och att Stina var så lik henne att hon suttit och gråtit när hon såg bilden på henne på blocket. Men det är inte det jag vill berätta om egentligen.
Det jag vill berätta är att hon säger att hon inte har jobb eller råd att köpa Stina för det pris vi begär, men att hon gärna ger oss zonterapi i utbyte.

Ja, vad ska man säga? Har inget mer att skriva.

Kommentarer
Postat av: Monrou

Jag tror att de är ganska bra att säga nej i det fallet... Antar att det är de du menar också!

Hon skulle ju aldrig ha råd med att belata mat, försäkring, veterinär etc om hon inte jobbar

2012-01-03 @ 12:54:24
URL: http://monrous.blogg.se/
Postat av: Nea

Du behöver nog inte oroa dig, det var bara vissa produkter och för barn som är äldre än Leon. Men du kan läsa tex den här artikeln http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13901931.ab

2012-01-03 @ 17:41:07
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: kicka

Var är alla seriösa hundköpare. Gud vad jag önskar att jag kunde köpa Stina o Malte så man slipper vara orolig för att dom ska få det bra!!

2012-01-03 @ 22:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen