hihi

publicerat i Vardagsliv
Jag glömde visst helt bort att köpa kanin-tröjan till Leon, men det är inte hela världen. Däremot köpte jag en annan tröja som kostade 30 kr på rean och sen blev det 30 % rabatt på det också. Fynd!
Jag lämnade även in hängsmycket för gravering och det kan jag hämta ut om en vecka. Nu måste jag bara komma på ett sätt att få ett vanligt kort på Leon att bli typ 100 ggr mindre så det får plats i smycket. Idé någon?

Just nu sitter jag och laddar upp bilder som ska framkallas. Det börjar ju bli dags att fylla på Leons fotoalbum. Sist jag framkallade bilder var när han var ca en månad gammal, så det är ju ett par månaders foton som ska fyllas på! söker man på billig fotoframkallning på google och går in på fujidirekt så får man 100 bilder gratis, det enda man betalar för är frakten på 29 kr. Har nämligen gjort det förut också, men nu kör vi i Oskars namn, haha, man får ju bara skicka efter en gång per person.

Blev hungrig på stan så jag köpte kycklingfiléer och lite ingredienser till pastasallad. Har ett helt lass för typ 10 personer, så om det är någon som är sugen så har jag pastasallad!



Det ser ju faktiskt inte ut som att det är så mycket i den där byttan men det är det faktiskt!

Kommentarer
Postat av: nea

Gud va snygg! Var har ni fått tag på den? Ni behöver lackfärg för att måla stolen, tänk på att man behöver en speciell pensel till lackfärg. Jag är jätte avis på stolen!

2012-01-20 @ 19:55:58
URL: http://frokennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen