fikadags

publicerat i Vardagsliv
Strax ska jag klä på Leon och vi ska bege oss ut och få lite frisk luft. Iallafall i fem minuter för det är vad det tar att gå till stan. Vi ska nämligen fika med Linda och lille William som vi inte har träffat på flera månader. Det blir ju liksom aldrig av. Men nu så!

Oskar har nu börjat jobba igen. Man blir ju lite bortskämd på en vecka med karln hemma. Jag beundrar verkligen er som tar hand om en bebis, eller ett barn överhuvudtaget, alldeles själva. Ensamstående. Måste vara otroligt jobbigt. Men det är väl en vanesak också kanske.

Ska träffa Linda halv elva så nu måste jag nog gå in i sovrummet och väcka Leon som ligger och sover. Jag hatar egentligen att väcka honom när han sover, men förhoppningsvis så somnar han om i vagnen en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Linda

mkt trevligt! och som sagt på tiden! Kan ju se om vi får till nåt nästa vecka också. ni är som sagt välkomna hit om ni vill :)

2012-01-02 @ 19:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen