en dag senare

publicerat i Vardagsliv

Hej ni!
Jag har inte varit på blogghumör. Igår gick ju magvärken över men sedan dess har jag känt mig sjuk. Eller så där man känner när det inte slagit ut än, ni vet?

Imorgon ska jag nog iallafall ringa vårdcentralen och se ifall de kan remissa mig till en doktor som får göra tester eller nåt och kolla upp min mage. Får jag ett sånt där anfall igen så står jag inte ut!! Jag har ju ett litet barn att ta hand om och får jag anfallet så har jag så ont att jag inte kan röra mig.
Det är ju förmodligen gallstensanfall eller magkatarr. Vet inte riktigt vad det innebär och skillnaden mellan dem, men att jag måste ha hjälp med smärtan är ett faktum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen