besök

publicerat i Vardagsliv

Ikväll fick jag besök av pappa och Alex. De drack lite kaffe och jag drack te och pappa fick äran att ge Leon mat. Idag har vi även vaccinerat oss inför resan.

Imorgon ska jag stå utanför vårdcentralen när de öppnar för att ta lite prover. Är tvungen att kolla upp mina levervärden för de var inte så bra men det kunde bero på gallstensanfallen. Får hoppas att proverna visar bättre imorgon! Men det får jag ju inte reda på då, så då måste jag vänta på svar.
Vad händer om levern inte är helt frisk liksom? Är rädd.

Vet att det inte går att kommentera, men ni kan kommentera inlägget BANK ELLER BANKEN så länge för det funkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen