äntligen fredag!

publicerat i Vardagsliv
Fredag idag, så skönt! Jag älskar fredagar för då vet jag att vi har hela helgen på oss att umgås och göra vad vi vill. Jag, Oskar och Leon alltså. Det är så tråkigt på vardagskvällar för då ska ju Oskar upp och jobba dagen efter och det blir liksom inte samma sak, även om vi självklart också kan umgås på vardagarna.

Idag har jag iallafall planerat att jag och Leon ska ta en runda på stan. (tänkte dra vid 10, så säg till ifall nån vill med). Har sett en jättefin tröja till Leon med Beatrix Potters Peter Rabbit på. Den är från tjejavdelningen men det var ingen rosa lullull-tröja så det gör inget! Jag tänkte även gå till graveraren och se ifall det går att gravera på en fotoberlock jag har. En sån där man kan öppna ni vet och sätta in foto. Jag fick den i julklapp av mamma och tänkte gravera in Leons namn på. Om den inte är för tunn som jag fruktar.



Jag har hittat ett nytt sätt att söva Leon på förresten. Eller ja, det har fungerat sedan igår för det var då jag började. Efter hans frukost och när han har lekt lite så blir han trött och vill sova, och då lägger jag honom i våran säng. Jag lägger mig också en stund och sitter med datorn och sätter på Babblarna. Så somnar han till Babblarnas sång. Man kan behöva smeka honom över pannan också. Det gillar han!

Kommentarer
Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

Hej! Nu kör jag igång en tävling på min blogg, helgens bloggtips heter den & på söndag väljer jag ut hela FEM vinnare. Så ta chansen du också att bli länkad inför mina 1000-2000 besökare! :)



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/january/helgens-bloggtips-andra-kommentarer-hanvisa.html#comment

2012-01-20 @ 08:47:49
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/
Postat av: Nea

Liv behöver också sova en stund efter att hon ätit och lekt av sig. Så typiskt att de ska vakna tidigt och vara på bästa lekhumör och sen när en själv börjar piggna till, då ska de sova haha.

2012-01-20 @ 10:20:51
URL: http://frokennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen