2012

publicerat i Vardagsliv

Och så var det 2012!
Inga nyårslöften här inte. Känns onödigt att lova att typ inte äta godis på 5 månader när man ändå inte kan hålla det ;).

Jag är så himla rädd för att jorden ska gå under i december eller när det är. Kan någon övertyga mig om att det inte stämmer? Jag är ju så himla lättpåverkad också så man kan övertala mig om det mesta. Nu tror jag ju innerst inne inte att vi alla kommer att gå under, men efter den där jäkla filmen 2012 och mayaindianernas kalender så blir man ju lite nojjig.

Jag har mycket att se fram emot under 2012 iallafall! Thailandsresan, Leons utveckling, den eventuella omvårdnadsutbildningen (funderar fortfarande men det känns som en bra tajming att börja på nåt nytt), ellies kommande bebis, att vintern ska passera så det kan bli vår och sommar, börja leda jympa på FRISKIS igen... Osv.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar också efter min lilla bebis :D och efter att kunna gympa med dig igen på dina roliga pass!

2012-01-02 @ 20:25:39
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen