tips - angelcare refill

publicerat i Leon
Vi har sedan start använt en blöjhink. Den hinken man fick i något startpaket, tror det var från Babyproffsen eller Babyland. Jag vet inte hur det är att använda typ en vanlig hink, men jag kan tänka mig att det börjar lukta rätt fort. En sån blöjhink vi har stänger ju in skitlukten lite bättre. Dessvärre är det lite dyrare att köpa refillpåsar till en sån, men mycket värt det tycker jag.

Vi köpte 8 st refiller när Leon var en liten skit, kanske en månad eller så. Vi har kvar en nu som vi inte har öppnat än, så dem räcker ju ett tag om man säger så.

Vi beställde från www.blojhink-refill.se och betalade 464 kr för dem och så är det frakt på 78 kr också. Men de räcker ju som sagt ett bra tag! Jag vet att det är mycket dyrare att köpa refiller på babyproffsen eller liknande, så ni som har en blöjhink, köp dessa!


Kommentarer
Postat av: Matilda

ja annars kostar refillsen skjortan! tack för tipset! :)

2012-02-06 @ 19:57:27
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Nea

Vi har en vanlig pedalhink och jag tycker inte att det luktar alls faktiskt. Till den använder vi vanliga avfallspåsar = svinbilligt!

2012-02-06 @ 20:19:36
URL: http://frokennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen