rädsla

publicerat i Vardagsliv

Nu börjar det närma sig.

Planet går vid sex imorgon kväll och jag är lite smånervös. Jag har aldrig varit flygrädd förut. Jag har liksom tyckt att det var roligt med luftgropar men nu får jag ångest när jag tänker på att vi ska flyga i en halv dag högt ovanför markhöjd.
Om vi nu ska prata om döden så dör jag hellre fort och direkt än att dö av köld om vi är tvungna att "landa" i havet. Usch... Vill inte tänka på skiten ens.

Funderar på att ta mig en stänkare eller två innan vi går på planet och kanske en till där uppe, men det kanske bara blir värre då. Jag blir ju väldigt känslig när jag dricker och gråter för ingenting. Men det kanske kan lugna nerverna lite iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen