Packad

publicerat i Vardagsliv

Resväskan är nu packad med nästan allt. Det är bara sånt där kvar som man bara kan packa sista dagen som tandborste och lite sånt. Det är liksom bara imorgon och fredag kvar, sen åker vi!!!

Leon mår förresten lite bättre än igår, men det är inte helt bra än. Men skönt att han är på bättringsvägen iallafall så jag slipper oroa mig. Man vill ju trots allt vara på svensk mark ifall han skulle bli jättedålig.

Om Leon mår bra imorgon så ska vi på mammafika. Jag har ju varit instängd nu i flera dagar så det ska bli skönt att få sminka upp sig lite och träffa lite folk. Men det är som sagt bara om Leon mår bättre. Jag vill inte riskera att han drar på sig något mer nu eller förvärrar det han har liksom.

Nu ska jag se på tunnelbanan och sen är det fuskbyggarna på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen