mat

publicerat i Leon

Jag läste igår nånstans att en bebis på 6 månader sover ca 2 ggr på dagen.

Det gör ju inte Leon! Han vaknar vid sju, äter, leker, sover. Sen vaknar han och samma sak då. Så han sover ca 4 ggr under hela dagen. Måste ju stått fel eller sover han ovanligt mycket?

På tal om mat och välling som jag frågade om i det förra inlägget... Hur ser en dag ut i matväg ungefär, hos en 6 månaders bebis? Nu har vi ju precis börjat med annat än ersättning. Han äter bl a gröt på förmiddagen och det blir samtidigt som ersättningen vid kl 10 ungefär. Hade tänkt börja ge gröt på kvällen också.

I herstaberg just nu:

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Det beror nog på hur länge dom sover också. Mina har sovit 2 sovstunder runt 6 månader men då har sovstunderna varat i 2 timmar styck. Vid 8-9 månader så kortades sovstunderna till ca 1-1½ timmex2/per dag. :)

2012-02-27 @ 12:18:53
Postat av: Martina

Helt sjukt! Jo ja är ju de! Men asså de här var de äckligaste jag varit med om:/ usch

2012-02-27 @ 13:25:18
URL: http://martinapettersson.blogg.se/
Postat av: Martina

Han var inte vänlig! Kändes först som att han bara vill se till mig men när ja försökte nå min mobil blev de äckligt som att jag inte kunde andas! Läste om de där sömb paralys! De stämmer ju mkt men eftersom de inte är första gången jag upplever övernaturligt så känns de som

Ordert sömn paralys är ett sätt för forskarna att inte skrämma folk:P ..

2012-02-27 @ 13:45:00
URL: http://martinapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen