firande

publicerat i Vardagsliv

Nu är jag trött! Vaknade runt halv sju och har hållit igång hela dagen. Det har ju varit kalas för mig och mamma i herstaberg. Tack alla för presenter och pengar! Imorgon hoppas jag på mer för då är det min riktiga födelsedag. 23 år. Stora jag! Jag minns när jag fyllde 18. Så stor man kände sig då, men om man kollar på alla 18-åringar nu så spyr jag på dom typ.

På tisdag fyller morsan 46 år och på onsdag fyller älsklingen 22 år och äntligen, på lördag åker vi till Thailand. Och just det! Bästa Johanna ska färga mitt hår på tisdag också. Det blir ombre eller vad det heter. Ser typ ut som en jätteutväxt. Tanken är ju också att om det inte riktigt blir bra så ska det blekas och bli finare i Thailandssolen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen