välkommen jul

publicerat i Leon

Idag har vi som på varje söndag varit och veckohandlat. Leon släppte vi av hemma hos min familj så länge och så åkte vi även och letade efter vinterskor till mig men jag hittade inga. Jag vill ha några kängor tror jag som är varma och sköna och som inte släpper igenom väta. Jag är ju lite kräsen också så det blir svårare då.

Hos mina föräldrar såg vi på gamla videofilmer från förr när vi var små. Mysigt!
Väl hemma hos oss sen så tog vi fram granen. Leon hjälpte till med att kasta iväg kulorna, men nu än så länge får de hänga så fint i granen. Han undrar väl varför vi har släpat in ett träd? Som tur är så har vi ju bara en plastgran, det är skönt!


Kommentarer
Postat av: Nails By Dolly

Hej Daniella
Tack för ditt svar.

Jag har salongen för tillfället hemma.

Mvh Dalia

2012-12-02 @ 22:49:24
URL: http://nailsbydolly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen