Torsdagen

publicerat i Vardagsliv

Nu är pepparkakorna upphängda i granen. Leon har stått och tjutit under granen och pekat på dem. Stackarn, han undrar väl varför han inte får äta dem och varför de bara ska hänga där. Haha!

Nu ska jag läsa klart min bok. Femtio nyanser av honom. Andra delen av tre. Jag måste verkligen köpa den sista när den kommer ut och så hoppas jag verkligen att boken görs till film som jag har hört att den ska. Nån som vet?! Är väldigt exalterad över detta!

Imorgon jobbar jag igen, fast 11-19. Sen jobbar jag även hela helgen... Men sen är det ju snart jul när helgen är över och då väntar ju mysig kväll hos svärisarna med paket och Bingolotto och sen är det självaste julafton.

Om vi överlever morgondagen vill säga. Är lite orolig att domedagen är kommen även om jag ändå inte tror så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen