Skor

publicerat i Vardagsliv

Jag har insett att jag inte längre kan gå omkring i mina converse. Det är kallt, väldigt kallt, typ iskallt. Sen när snön smälter kommer det ju även bli väldigt blaskigt ute och då kommer mina fossingar bli väldigt blöta också. Jag har inga rejäla vinterskor och jag behöver verkligen ett par. Med rejäla menar jag då att de ska stå emot kyla och kunna stå emot väta. Visst kan man hitta vinterskor på skopunkten där det är lite billigare, men jag vill som sagt ha skor som inte läcker och som jag kan ha i några år och nu har jag hittat ett par. Canada snow, 1299:- scorett. Jag har alltid tyckt att modellen är lite tantig, men jag har sett yngre som har dessa skor och jag har faktiskt börjat ändra mig nu. Ju mer jag tänker efter och tittar på dem så vill jag ha dem. Jag ska nog testa dem imorgon och ta mig en liten funderare. Jag vet att jag kommer få en väldigt bra lön nästa månad så jag kan nog unna mig dessa om jag verkligen vill ha dem. Det är ju frågan. Ska fungera som sagt. 1300 kr är ju ganska mycket ändå. Tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har ett par liknande, dock helsvarta, som kommer från Deichmann, kostan 399 om jag inte minns fel, lite bättre pris, väldigt varma och SUPERsköna :) http://www.deichmann.com/SE/sv/shop/home-marken/Landrover/00016001109482/Curling%20Boot%20I%20Mocka.prod?r=5&c=3&filter_brand=landrover&st=PRODUCT&filter_cat=home-marken/landrover&filter_brand_c=6&filter_brand_r=6

SNyggare i verkligheten dock:)

2012-12-04 @ 10:32:33
URL: http://matildafiona.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen