nya skal

publicerat i Vardagsliv
Det var ju värst vad inlägg jag skriver nu...
Blogg-appen är trasig så jag bloggar ju inte från mobilen, utan jag tar mig ju faktiskt tid och sätter mig vid datorn vilket tar längre tid än att bara slänga upp ett inlägg från mobilen. Konstigt.
 
Idag så beställde jag två nya skal till min mobil. Jag har ju bara ett, men det är jättekonstigt och blev jättesmutsigt och förstört på bara några dagar. Jag beställde iallafall mina nya från Fyndiq.se, där de samlar massa hemsidors skal så har man flera hundra att välja på och betalar bara 49 kr i frakt, hur mycket man än beställer. Nu beställde jag bara två skal (och en julklapp), men ändå.
 
Jag tycker dessa är så fina, så jag köpte dem
 


Om ni är sugna på likadana, sök på aztec och ljusrosa/blå så kommer dessa upp. Finns till både iphone 4/5. 89 och 85 kr styck, helt överkomligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen