Julstädat

publicerat i Vardagsliv

Nu är det ordning och reda på torpet. Julen har vi idag städat ut, det känns bra! Vi plockar ju fram julpyntet så himla tidigt varje år och jag ser ingen mening med att ha gran och sånt framme när julen liksom är över. Eftersom vi tagit fram det så tidigt så har vi ju ändå hunnit njuta av allt fram tills nu.

Nu när jag ändå pratar om julen så vill jag tacka farmor, eller lelle vill tacka gammelfarmor för den himmelskt goda efterrätten som varje år serveras på juldagen. Finns inget godare! Det är nån form av vit choklad-dessert med hallonsås. Det bara smälter i munnen till och med nu när jag tänker på den. Leon gillade den väldigt mycket, han åt liksom en hel portion och den är inte nådig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen