Tacksam

publicerat i Vardagsliv
Vi var och köpte födelsedagspresenter till Leon förut. Så himla spännande! Tycker jag. Leon också för den delen, skulle pilla på allt. Men jag tycker verkligen om att köpa grejer till honom och vill ju helst att han ska få dem nu direkt. Men vi ska nog stå ut att vänta i några veckor ändå.
 
Efter shoppingen åkte vi ut till Kimstad och Leon fick bada i stora poolen där ute och även i lilla poolen som vi köpte på rea idag.
 
 
Jag måste bara få säga att jag är så himla tacksam över att vi har såna fina familjer, jag och Oskar, som bryr sig om och underhåller Leon hela tiden - och som verkligen vill det utan att känna att de måste (hoppas jag...)
 
Det är väldigt skönt att veta att man inte behöver ha ögon i nacken just den tiden vi är hos våra familjer med Leon, för det är alltid någon som leker med honom. Dennis, min yngste bror är superduktig med Leon. Det gungas och leks och sovs i famn. Kan rabbla upp vad alla gör med Leon men det skulle ta hela kvällen, men ni är bäst allihopa iallafall!

Kommentarer
Postat av: Emma M

Vad gullig du är daniella :)
Tack för igår <3

2012-08-04 @ 13:19:08
Postat av: kicka

Självklart att vi bryr oss om er, inte minst våran gullunge Leon. Han är ju världens mysigaste!!!!

2012-08-05 @ 20:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen