påfyllning av önskelistan till Leon

publicerat i Leon
Jag har kommit på lite fler grejer som Leon önskar sig när han fyller år.
 
En polokrage, vattentäta tumvantar, strumpbyxor storlek 74/80, regnhatt/sydväst (hade aldrig hört det ordet förut), fleecebyxor. Något jag märke att han verkligen, verkligen behöver är regnstövlar. Det regnade hela dagen igår och vi var tvungna att sitta inne bara för att han inte hade några. Regnkläder har han ju så det är bara stövlarna som fattas. Storlek 22. Raggsockor eller andra tjockare strumpor behöver han också.
 


Allt detta är från H&M. Det är där jag har sett typ gröna, gråa, beiga strumpbyxor också som jag önskar honom.
 
Vill ni se den ursprungliga önskelistan så hittar ni den HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen