massproduktion

publicerat i Daniella syr

Alltså.... Min rygg! Behöver en massage snarast.

Jag har suttit sedan kl sju och sytt. En kvarts uppehåll eller nåt. Jag är sjukt nöjd med mössorna jag sydde idag. Imorgon ska jag faktiskt sy en mössa till Leon. Ska sy av tyget med flodhästar.

En mössa är helt okej, två börjar kännas, tre, fyra, fem...Aj alltså. Undrar hur en massproduktion går till? Måste vara jobbigt att sitta och sy ett helt jobbskift ju. Men det är nog bara jag som är klen. Men fint blir det ju!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Detta är alltså beställningar jag fått. Haha.. jag sitter ju inte och syr bara för att.

2012-08-22 @ 23:01:14
URL: http://daniellagoretti.blogg.se
Postat av: Johanna

Kul ide! :) Gör du mössor till nyfödda? :) Och skickar du på posten eller ska man hämta dem? Funderar på en blå med moln i Sigges strl och en svart med moln i nyfödd strl i så fall :)

Svar: Jadå jag gör i alla storlekar, så det går fint! Jag kan även skicka om det är så men då vill jag helst ha betalt innan jag skickar dem. Det blåa tyget med moln tog tyvärr slut igår, men annars har jag alla kvar som jag köpte nyligen. Dock kan jag bara gör en nyföddmössa i det gröna tyget med vita elefanter, det är så lite kvar av det tyget ifall du funderar på just det tyget.
Daniella Goretti

2012-08-23 @ 07:11:55
URL: http://Www.mittljuvligahem.blogspot.com
Postat av: Marie

Snurrade in på din blogg genom någon annan blogg osv. Fastnade helt!! Va underbart att läsa dina inlägg & va duktig du är på att sy :)

Anv: MammaMarie
Lös: m0767770727

2013-08-11 @ 20:31:27
URL: http://mommari.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen