tatuering

publicerat i Vardagsliv
Jag har tatuerat mig på Jontes paint, Lucky seven och hos Erik i Steffes studio i Haga (vet ej namn). Lucky seven tar ju sjuka priser om man jämför med andra.
Har ni några favvoställen i stan (Norrköping) som är bra och relativt billiga?
Min tatuering runt handleden vet ni? Den gjorde jag på Lucky seven och den kostade 1500 kr, och den i nacken där det står 11.08.26/00.48 också 1500 kr hos Erik. Sjuka överpriser på LS, tycker jag! De är väl sjukt duktiga, men om man kan gå till något annat ställe som är lika bra och billigare så gör man ju det.
Nästa tatuering blir eventuellt då hos Erik igen om han är kvar, och om han kan göra det jag vill ha. Om någon annan inte övertalar mig till att det finns något riktigt superproffs i stan?

Kommentarer
Postat av: Linn

Han finns kvar här, bor ju granne med dom så ser rakt in ;) haha. Jag går hos Marie studion heter Blackdawn tattoo eller ngt sånt, tycker hon är skit bra och har bra priser! Hennes lärling ida är också jätte duktig

2012-04-11 @ 17:29:50
URL: http://limpalinn.spotlife.se
Postat av: Lovisa

Black Dawn vid polishuset, super trevliga och bra priser!

2012-04-11 @ 18:29:03
Postat av: carolina

Tattoo verk i Norrköping här bra priser och är duktiga

2012-04-11 @ 19:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen