Sova

publicerat i Vardagsliv

I'm hooome!

Mamma tog hand om Leon idag så att Oskar kunde jobba. Jag blev utskriven från hospitalet runt tolv och då åkte jag raka vägen till hersta.

Där var jag fram till ca halv åtta då jag åkte hem och tog en dusch. Nu ser jag på tv - ice age 3. Den är superbra! Jag somnade i typ 2 timmar i mammas och pappas säng. Varför är det alltid skönast att sova i mammas och pappas säng?

Jag och min ena bror Alex var iväg förut och jag agerade shopping-assistent. Han köpte 2 par riktigt snygga jeans bl.a.
Till Leon köpte han en sparkbil, så tack snälla morbror säger Leon. (199:- lekhuset för er som vill fynda).


Kommentarer
Postat av: jane

Så rar han är Alex....

2012-04-27 @ 05:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen