Söndag

publicerat i Vardagsliv

Ligger i sängen och ser på Big brother just nu.
Dagen började med att vi åkte ut till Kimstad och hängde lite. Framåt kvällen åkte vi och hämtade en läragå-vagn vi köpte av en tjej. 80 kr gav vi för den. Helt okej, det känns onödigt att köpa en ny.
Så känns det med allt egentligen.. Sakerna används ju ändå inte så lång period. Nu är det bara en sparkbil vi söker.

På onsdag ska jag operera mig. Jag är nervös! Tänk om jag vaknar ur narkosen och är klarvaken i hjärnan men inte i kroppen och så känner jag hur de opererar inuti mig?! Mardröm. Finns en film om det. Tror den heter Awake eller nåt sånt.

Nya nappar köpte jag till Lelle häromdagen också. De är så fina med små ugglor på


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hoppas inte bebis kommer på onsdag eller torsdag då :O

2012-04-23 @ 04:22:58
Postat av: Daniella

Det vore ju bra för då är jag ju ändå på sjukhuset och kan hälsa på er. Tar ju bara 2 minuter så är jag på ert rum ;)

2012-04-23 @ 09:11:24
Postat av: sara

Vad för op?

2012-04-23 @ 11:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen