Slappar

publicerat i Vardagsliv

Sitter här i soffan och slappar medan Leon sover. I eftermiddag ska jag fixa mina naglar igen. Jag ska gå till Håravenyn istället som jag hört är jättebra. Läser även hennes blogg som gör naglar och de är jättefina! Jag vill inte gå tillbaka till hon vi var hos förra gången. Mamma gjorde förlängning samtidigt som mig och den första nageln gick av efter fyra dagar. Nu har alla gått av och jag tycker man ska erbjuda sig att göra om gratis eller pengar tillbaka när det lossnar efter så kort tid, men nae tydligen inte. Där förlorade hon två kunder! Måste dock påpeka att de har hållit jättebra på mig, men det är ju från person till person liksom.

Hej då


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla le någon gång, har aldrig sett dig le och man får uppfattningen om att du är sur.

2012-04-04 @ 11:46:55
Postat av: Ellinor

Sluta läsa hennes blogg då om du nu stör dig på att hon inte sitter och ler för sig själv ?!

2012-04-04 @ 20:00:18
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: jeanette

Vem är du din anonyma flucktare?Skriv vem du är din j----la fegis

2012-04-04 @ 22:23:57
Postat av: Ellinor

haha arga mormor är i farten :D

2012-04-05 @ 08:06:14
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: Emma Månsson

Jag tror personen är avundsjuk bara gör att du är så söt hela tiden :)

Hoppas vi ses något i påsk. Jag saknar er. Pusselipuss

2012-04-05 @ 10:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen