Naglisarna

publicerat i Vardagsliv

Nu är jag hemma från nagelfixet. Satans bananer vad nöjd jag är med mina naglar!!! Hon tog bort det jag hade innan och la bara förstärkning på mina egna naglar som inte är så himla långa än, men de växer fort! Hon la en turkos botten på tippen och sedan massor glitter över. Som vanligt hade jag beslutsångest över vilken färg jag skulle ha, men bra blev det ju till slut.

Jag gick till Marie på Håravenyn som ligger bredvid Harrys. Förstärkning kostar 450 kr första besöket och därefter 350 kr.


Kommentarer
Postat av: Matilda

SNYGGT!

2012-04-04 @ 18:48:18
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Marie

Hej Daniella!!

Tack för vänliga ord, kul att du blev nöjd...:-)

Tack för länkarna du skickade, nu måste jag öva känner jag så jag kan fixa det på dig nästa gång...hihi!!



Ha en trevlig påsk!!



Mvh Marie

2012-04-05 @ 22:56:52
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen