Fy Leon!

publicerat i Vardagsliv

Titta vad Leon har gjort! Jag förstod nästan att något sånt här skulle hända förr eller senare. Nu gäller det verkligen att plocka bort allt som han kan tänkas pilla på.

Och till dig som skrev att "snälla, le nån gång bla bla..."
Jag tycker det känns väldigt löjligt och tillgjort att sitta och smila upp mig på bild när jag sitter helt ensam. Det är roligare att ta en bild och skratta när man är genuint glad åt något, eller hur? Nu är det ju nästan aldrig nån som fotar mig i mina glada stunder så du får nog stå ut med att "uppfatta mig som sur", haha.


Kommentarer
Postat av: johanna

hahah, herregud. att folk överhuvudtaget orkar hålla på :D

2012-04-04 @ 14:25:59
URL: http://johannaml.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen