viktväktarna igen då

publicerat i Vardagsliv
Jag är ju helt otrolig. Finner inga ord!

Fick ångest över godispåsen och att jag brutit mitt löfte, så nyss skrev jag in mig på Viktväktarna Online. Viktväktarna fungerar för mig, så det kommer jag köra på!

Man betalar ju liksom för att bli smal och det är bara det som fungerar för mig.

Ska ta mig ut på en promenad sen med vagnen. Jag längtar tills man får börja träna ordentligt. Då jävlar blir det gym och medelpass!

Frågan är bara hur jag ska klara av att lämna min lilla plutt?

Kommentarer
Postat av: Nea

Vi får börja gå barnvagnspromenader tillsammans!

2011-09-15 @ 10:15:04
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: Linda G

Jag vet, det är j'ättejobbigt att åka ifrån :( Men barnsvagnspromenader och amning är jättebra för viktnedgång. Viktigt att ändå äta och dricka ordentligt för produktionen så länge du pumpar :)

2011-09-15 @ 12:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen