vad är det för dag?

publicerat i Leon
Det är knappt så jag vet vad det är för dag. Det spelar liksom ingen roll. Ända sen förlossningen har jag trott att lördag var tisdag och måndag var fredag. Har inget tidsbegrepp.

Är det det som menas med att leva i nuet? ;)

Men idag är det fredag alltså! Lillen blev en vecka gammal inatt. Så himla fort det har gått. EN VECKA sedan jag låg där och pinades.

Och inget bra är det på tv ikväll heller. Då får jag sitta där med mina dumma tankar istället för att koppla bort dem med ett bra tv-program. Är så himla rädd att nånting ska hända min lilla plutt!


Kommentarer
Postat av: jane

Om du har några mörka tankar och inte kan sova får du ringa mig . Jag jobbar natt hela helgen . Tel:0101043125.KRAM

2011-09-02 @ 19:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen