uppe med tuppen så att säga

publicerat i Vardagsliv
God morgon!

Idag är vi uppe med tuppen.. Leon ville visst inte sova mer. Det är skillnad från igår minsann! Då somnade vi alla om och sov till halv tio. Det var det längsta jag sovit sen han kom. Det var skönt!!

Ella kommer hit om ett par timmar. Då ska vi åka upp till Steffes studio och kolla lite med tatueringen jag vill göra. Boka tid och så förhoppningsvis. Efter det ska vi äta frukost. Antingen sätter vi oss någonstans eller så köper vi med hem.



jag minns det som igår.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja visst är det underbara minnen!

2011-09-26 @ 07:18:39
Postat av: nea

Jag vill också gå upp med tuppen!

2011-09-26 @ 13:20:11
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Åh vad jag längtar tills min bebis tittar ut!

2011-09-26 @ 13:37:01
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen