tatuering

publicerat i Vardagsliv
Jag är sugen på en till tatuering! Denna här nedan vill jag ha i nacken tror jag.. eller på sidan av handleden.

Vill även ha en text/budskap på axeln, men det tar vi senare. Måste komma på en bra text också och för att det ska bli perfekt kan det nog ta lite tid. Den ska ju vara genomtänkt och så.

Ska nog gå till Steffe och göra denna. Lucky Seven är ju så otroligt dyra, och jag vet att Steffe faktiskt håller samma mått som dem, bara att han är mycket billigare, så kan lika gärna göra hos han.



Nu får vi se ifall det blir Leo eller Leon. Men något av dem är vi nu överens om. Skönt va?
Oerhört!

typsnitt från dafont.com

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Så fint typsnitt! Ja har också tatueringabstinens!

Postat av: mamma

Leon blir bra.

2011-09-23 @ 07:01:08
Postat av: jane

Ja Leon blir bra. Inte Leo.....

2011-09-23 @ 08:58:33
Postat av: daniella

nu gillar ju jag leo väldigt mycket också så det är mycket möjligt att det blir leo ändå ;)

2011-09-23 @ 09:09:31
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Leon är fint! :)

2011-09-23 @ 10:18:02
Postat av: Alex

Ja Leon :D

2011-09-26 @ 19:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen