partyyyy!!

publicerat i Vardagsliv
Efter att Pontus var här igår så har jag varit sugen på att ta mig en redig sup. Ut och festa! Dansa till schlager på lilla dansgolvet på Otten (numera Puls) och skaka rumpan till bästa musiken på stora dansgolvet. Pontus berättade om att han är ute varje helg och har goa hemmafester. Det var bara det. Nu vill jag ju inte till Puls på riktigt. Är bara småbarn där nu. Förlåt alla ni, men så är det. Eller jag menar.. jag fyller 23 om några månader... vi ska inte hänga på Puls. Vet inte vart vi ska gå? Vill ju ha ett rejält dansgolv så man kan dansa omkring i sin egna lilla värld. Om jag skulle få för mig att gå ut någon helg framöver så skulle jag bara hinna utanför dörren innan jag börjar stolböla för jag saknar min älskling. Leon alltså. Kunde ju tro att jag menade Oskar ;) Nae ni, utgång får bli om ett stycke senare. När tycker du man "får" gå ut på krogen och roa sig efter att man fått barn utan att verka oansvarig? Det är ju något jäkla fel på min blogg.se här för jag kan inte lägga upp några bilder, och hela texten blir konstig. Inga mellanrum eller något!!

Kommentarer
Postat av: linda h

Ja drack första gången när Alva va ca 6 månader. Och det var ju hemma på gården Och jimmy var hemma med Alva. Sen är det val en gång ja druckit när vi var barnlediga. Sen hann ja ej med mer. Haha. Men det e ju individuellt. :)

2011-09-29 @ 15:28:38
Postat av: Emma Månsson

Hugo har numera 20 års gräns på fredagar.. Eller om det är 18, men det funkar helt klart :) Många äldre som minglar omkring också (Iallafall jag och sandra :P) Bara så du vet hihi..



Puss och kram från faster Emma

2011-09-29 @ 19:27:51
Postat av: Linda G

23 på lördagar till o med ;)

2011-09-29 @ 20:24:06
Postat av: Anonym

Man får väl gå ut i stort sett hur kort/lång tid efter som man känner för det ? Men ofta gör man ju inte det, just för man vill vara med sin familj istället. Bara man inte ammar och sådär kan man väl skaka rumpa och ta sig en sup när som. Jag tror dock man har bättre koll på alkoholen man tar in när man har småbarn att sköta om dagen efter och ifall att något skulle hända den lilla, då vill man ju inte vara kalasfull..antar jag ?

2011-09-30 @ 10:46:58
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: daniella

ja men det var därför jag skrev "får".. man bestämmer ju själv :P

2011-09-30 @ 10:52:43
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen