milktime

publicerat i Leon
Kul att ni gillar Oskars förlossningsberättelse!
Hans är mycket bättre än min, tycker jag. Min kommer upp imorgon, så ni vet!

Jag har precis kommit ut från duschen. Det är skönt att duscha! Ingen kan störa mig och min sköna stund för mig själv. Älskar ju att duscha i typ kokande, hett vatten och då blir man lite dåsig och trött och duschar gärna en halvtimme eller mer. Iallafall jag. Så himla skönt!

Snart kallar plikten igen. Lillesnutt har snart sovit i tre timmar. MILKTIME!
Har märkt att han gärna ligger och småsnuttar "bara för att", och det känns ju lite sådär. Att det ska ta en halvtimme längre för att han ska ligga där och tutta utan att äta ordentligt. Vill göra annat än att slänga upp tutten liksom.



älskar dig ändå =)

Kommentarer
Postat av: linda h

Ja vill också komma och klämma på bebis :) .SÖTUNGE ..

2011-09-05 @ 07:53:39
Postat av: mamma

lilla plutten!så söt är han

2011-09-05 @ 08:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen