lugn dag

publicerat i Vardagsliv
Jag och lilleplutten har typ bara slappat idag...

Vid 12-tiden bar det iväg ut på en kort promenad. Gick till Ica och handlade frukt och yoghurt, sen gick vi och köpte hårtoning till mig.

Tog en sväng förbi pressbyrån och hälsade på också.. sen gick vi hem och åt mat. Sov en liten stund, sen kom Johanna. Tack för presenten! Fick en mysig outfit i storlek 56. Så den kan han ha snart hoppas jag :)


Tänk att han låg där i min mage. Förstår inte att han gjort det!

Imorgon kommer Linda och William hit. Blir trevligt! :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja jag hörde av Jossan att du hade varit på besök! Synd att jag missade dig. Du får komma förbi igen när jag är där!:)

2011-09-16 @ 11:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen