Leon.11.08.26/00.48

publicerat i Vardagsliv
Känslan av att vara nygaddad är ju bar för härlig!! Min 5:e tatuering är nu gjord. Blev helnöjd!!



Tanken var ju från början att jag skulle ha typ hälften så stor som denna under nacken precis. Men gjorde en aning större och det blev mycket bättre! Hellre att man gör för stor än för liten tycker jag.

1500 kr kostade den, och det var Erik som tatuerade. Han har drop in så det var ju asbra att jag kunde komma redan några timmar senare. SRS Living Art Tattoo (Steffe), ligger i Haga.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jätte fin!!

2011-09-26 @ 23:34:19
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: JOHANNA

vad fin :)

2011-09-28 @ 08:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen