fredagsmys

publicerat i Vardagsliv
Äntligen är Oskar hemma! Äntligen är det fredag och helg!!! Haha..för mig kvittar det ju egentligen eftersom jag är ledig varje dag. Men det är en speciell känsla över fredagar och lördagar.

Det var bara Stella som fick följa med hem idag. Milton åkte med till Kimstad. Stella löper ju nu så det är skitjobbigt när Milton håller på med henne hela tiden.

Jag längtar tills den 13 oktober! Jag tror det var den 13 iallafall. Då ska jag till Ullared med mamma, pappa och Paulina. Om hon får ledigt då men det tror vi.

Julklapps-shopping kommer det bli! Eller det är sagt så men man kommer ju gå och plocka i "den och den och den och det och det där och den här" till sig själv eller till lillsmurfen ändå... om jag känner mig själv rätt och det gör jag.

Jag har fixat lite i Leons klädlåda också. Kollade igenom alla kläder, sorterade och klippte bort alla prislappar. Kan ju idag konstatera att han kan ha storlek 56. De från Lindex och byxor från Kappahl newbie iaf. Liite stor är bodyn men annars sitter det som en smäck! Han kan ha storlek 50 också, så de kläderna är inte försent att använda. Några av plaggen har han bara haft en gång, så måste passa på nu!

Funderar på att gå till Lidl och köpa lite snask. En gång i veckan ska jag nog få unna mig lite gott sådär. Kan inte utesluta det helt ur mitt liv!
Det gjorde jag ju inte förra gången jag gick på Viktväktarna och då gick jag ner 10 kg, så det ska nog gå denna gång med även fast jag äter lite godis en gång i veckan.

Jag kommer ju få ångest efteråt, det vet jag redan nu. Så frågan är varför jag ens vill ha godis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen