foton bevarar minnen

publicerat i Vardagsliv
Jag har varit iväg i två timmar nu och gjort lite ärenden. Köpte bland annat en större flaska nu när han äter mer. En ny mascara och eyeliner köpte jag också. Min mascara var typ helt uttorkad. Har nog inte köpt ny på 5 månader.

Jag köpte även ny färgpatron och fotopapper till min fotoskrivare. Den fick jag när jag tog studenten. Skriver just nu ut lite bilder till Leons babybok. Heter det så?

Jag tänkte även köpa ett fotoalbum där jag ska sätta in alla bilder från förlossningen och alla de jag har tagit nu och sådär. Kommer ju bli flera tusen bilder, men det är bara kul! Önskar att jag hade fler bilder på mig från när jag var spädis.



Jag skriver bl.a ut denna bild. Det var den sista magbilden jag tog. Tror tillochmed det var dagen innan han föddes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen