dålig dag

publicerat i Leon
Har så dåligt samvete..
Blev arg förut när lillen bara skrek och skrek. Han har velat äta varje halvtimme idag, typ och till slut brast det.

Antar att det kommer brista för mig många gånger med tanke på mitt humör. Får dåligt samvete för det redan nu.



Idag har vi en dålig dag helt enkelt. Så fort man lägger ner honom i sin säng så börjar han gråta. Antingen måste man upp och gå med honom i famnen, det hjälper en stund, sen vill han ha tutten.

Nu har jag precis matat honom så han ligger här på mig fortfarande. Ska försöka lägga ner honom i sin säng nu.

Får se hur det går..

Kommentarer
Postat av: jane

Misströsta inte.Det blir bättre.....

2011-09-05 @ 19:53:55
Postat av: Anonym

I början behöver dom all närhet dom kan få. Det släpper med tiden när dom börjar förstå mer och blir mer självständiga!

2011-09-05 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen