besök

publicerat i Leon
Idag har jag och Leo (hehehe, Oskar har du bestämt dig än?) varit hemma hos Amanda, Ludvig och Neliah.

Amanda kom och hämtade oss vid 12-tiden. Åkte en sväng till HC för Amanda skulle handla, sen kom vi hem till dem. Vi gjorde inte så mycket. Käkade pannkakor, matade våra barn. Busade lite med Neliah... Tiden gick iaf fort och nu är jag hemma igen.

Ska snart pumpa ut lite föda ur tutten.

I förmiddags var mor och far här. Kul med spontanbesök! Träffar ju dem väldigt ofta ändå, men ändå.



När börjar bebisar le PÅ RIKTIGT? Mamma är helt säker på att han log till Alex förra veckan utan att ha ont i magen eller vara bajsnödig.

Jag har också tyckt att han ler åt mig när jag kör fram ansiktet och pratar gagga, men jag vet inte? Då har han ju inte bajsat, men det kan väl ändå vara känningar i magen som gör att munnen rycker...

Kommentarer
Postat av: amanda

dom brukar börja le vid 2-3 veckor tror jag :P

2011-09-13 @ 19:17:21
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: linda h

Efter 6 veckor sa dom till mig :)

2011-09-14 @ 09:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen