åkte förbi babyproffsen en sväng. är i her...

publicerat i Vardagsliv

img_3606 (MMS)

åkte förbi babyproffsen en sväng. är i herstaberg nu och oskar är och plockar svamp (?!) med sin mamma. handlade lite behövliga saker. en napphållare, handdesinfektion eller vad det heter och 3 bodies. måste tipsa om bodisarna där! 3 för 99:-. tycker det är väldigt bra pris om man jämför med hm som tar typ 99 för bara en! köpte i stl 50 då han faktiskt inte har så mycket i. troligen växer han kanske ur det snart, men ändå. ni som vill köpa kläder till oss kan väl kanske köpa i 56? det är så många nu som köpt kläder i 62. tänk om han inte hinner använda allt liksom, tänker jag? på tal om annat skoj... fy fan vad det kliade i murvan igår efter stygnen. kunde inte sova. till slut tog jag på mig nät-trosorna man fick ha på sig på BB för att lufta fiffi lite. tror det hjälpte med trosorna för idag kliar det inte längre. har inte heller lika ont. men får se ikväll om jag säger samma sak..


Kommentarer
Postat av: Nea

Ja asså jag vet ju att det kan hända när som helst men känns som om väntan blir lättare om man tänker att det ska hända efter bf och inte innan, turen att få på bf har nog inte jag =). Men jag tror att det är ganska nära nu faktiskt, slemproppen har lossnat iaf så vem vet, det kanske blir redan inatt?

2011-09-04 @ 15:37:48
URL: http://frokennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen