Utbildning

publicerat i Vardagsliv

Leon och jag har varit på Friskis & Svettis från kl 9 imorse. Kom hem för en liten stund sedan.

Det var en utbildning vi var på. En liten uppfräschning för oss ledare och så.

Efter gick vi bara till h&m. Jag köpte haklappar i miniformat. Det är så synd att förstöra hans kläder med spya och ersättning som han ibland råkar spotta ut. Iofs är det bara att tvätta, men ändå.

På tal om tvättning så har jag bara tvättat hans kläder 2 eller 3 gånger. Förstår ni då hur renlig han är? Haha

I förrgår ökade jag minifom-dropparna till 20 istället för 10. Har nog märkt en klar förbättring. Men vet faktiskt inte om det är därför, eller om det är att vi bytte till mam-flaska för en dryg vecka sedan, eller att vi igår köpte semper lemolac.

Spelar ingen roll egentligen. Huvudsaken är att han inte har ont i magen längre/lika ofta.

Det enda jobbiga blir väl sen när vi ska sluta med något att veta vad vi ska sluta med, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen