Svara mig!!

publicerat i Vardagsliv

Jag har en fråga om Fusion proglide-reklamen. Alltså en reklam om nån jättebra rakhyvel som män världen över får prova.

Varför skriker en av männen till? Jag undrar då det. Vad ska det vara bra för? Vad har det för nytta i reklamen? Man blir ju rädd själv när han skriker. Eller skriker gör han väl inte.. Men han låter typ: "wooh!!". Aa men hoppas ni fattar och har ett bra svar.

Ni har säkert inte ens lagt märke till mannen jag pratar om. Det är väl bara jag som stör mig på allt och alla och hittar konstiga grejer.

Har liksom inget roligt att göra om dagarna så nåt måste man ju fördriva tiden med.


Kommentarer
Postat av: mamma

ha ha ska kolla nästa gång

2011-10-21 @ 19:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen