speldags!

publicerat i Vardagsliv
God kväll på er!

Inväntar att tevattnet ska koka klart, sen ska jag och Oskar spela Little big planet, på psp alltså. Jag fastnade för det igår.. så får se ifall det är lika roligt idag.

Det är snart dags för Leon att äta också.. eller dags och dags.. han är en timme sen, så han borde vakna någon gång snart.

Han har sovit väldigt mycket idag. Jag blir orolig! Men jag antar och har för mig att hon på bvc sa att det är helt olika. Ibland sover de nästan hela dagen, och ibland är de vakna mera. Men han har ju inte gjort så här förut?? Han har ju alltid varit en ganska vaken kille som inte sover långa perioder.

Senare ska vi se Svenska hollywoodfruar. Efter det är det ju det här programmet om svärföräldrarna, minns inte vad det heter? Måste se det också!

Vet ni vad jag ska se på onsdag som jag älskar?????!!

Kommentarer
Postat av: Nea

Greys anatomy? Det taggar jag som tusan för iaf!

2011-10-03 @ 20:30:18
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: Nea

Jag vill jätte gärna ses snart igen! Ska försöka komma ifatt plugget imorn bara sen ska jag nog ha en mer normal vardag haha

2011-10-03 @ 20:35:43
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: nea

Nej jag såg aldrig det faktiskt, jag orkade inte va uppe så sent under graviditeten haha! Men blir nog att kolla på nya serien efter greys på onsdag!

2011-10-03 @ 21:56:57
URL: http://frokennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen