söndag

publicerat i Träning
Då var det söndag! Har Partaj ikväll kl 21 att se fram emot... älskart!

Oskar ska snart åka en sväng och jobba och jag funderar på att ta en långpromenad till Hageby Centrum och kika lite. Eller att jag bara går en promenad här i krokarna.

Jag är så sugen på att träna! Men när det väl kommer till kritan så är jag inte alls sugen längre. HJÄÄÄLP! På onsdag är det step 1, och jag funderar på att gå. Det lär nog bli skitjobbigt med kondisen eftersom jag inte har tränat på ett halvår. Så därför vore det bättre att börja med bas för att se hur jag ligger till, men det kan jag inte träna den här veckan för Oskar ska träna tis och tor och det är då det är baspass som passar mig.

Om det är någon mer som vill träna Step på onsdag så tränar jag fan då! Orkar inte vänta!! Jag har ju en grundkondition nånstans gömd och det kanske inte blir så himla jobbigt som jag föreställer mig?



uppdatering: fick reda på att det inte är Partaj ikväll :(

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag o emma går på det varje vecka! :)

2011-10-23 @ 10:41:05
Postat av: nea

Go daniella! Själv är jag halv invalid efter min lilla springtur. Märks att det gått ett par månader med andra ord :-)

2011-10-23 @ 12:22:22
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: PAPPA

tjena!grund kondis är tyvär en myt.Det finns bara en svettig väg tillbaka.på med kaffe vi kommer nu

2011-10-23 @ 16:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen