skönhetssömn

publicerat i Vardagsliv
Oskar har suttit och spelat Fifa 12 hela natten. Fram till fyra-fem tror jag.

Jag gick jag la mig runt 23 och sov ända fram till tidig morgon. Vaknade då och undrade vart mitt barn och man var. De satt i vardagsrummet. Leon sov ju och Oskar hade gett honom mat under natten.

Tänk om det kunde vara så här varje natt så man kan få en lång, ihållande sömn. Så himla skönt!

Jag vaknade klockan halv åtta igen av att Leon var hungrig, så då var det bara att gå upp. Men med denna skönhetssömn jag fått så kommer jag vara pigg hela dagen!

Så fort Leon somnade om började jag med vår lilla städning som vi har varje söndag. Än så länge har jag dammsugat, dammat av alla ytor, vattnat blommorna, rengjort toaletten och handfat. Golvet måste ju våttorkas också, men sen är jag nog klar med dagens sysslor.

Kommentarer
Postat av: Alex

Då är det ju bra att han spelar :D

2011-10-09 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen