promenix

publicerat i Vardagsliv
Jag tog en promenad till HC. Det tog längre tid att gå dit än att gå hem. Varför är det alltid så?

Jag fick med mig en nagelsax, 2 bodys och ett par mjukisbyxor, och en skön sparkdräkt till Leon. Dräkten är en likadan som han haft tidigare. Den var i storlek 50 så den är ju alldeles för liten för han nu. Jag köpte 62 så han kan ha den ett tag.

På tal om storlekar så har jag nu rensat bort alla kläder i 50. Det var med sorg ska jag säga för vissa av kläderna hade han bara använt en gång eller två.
Så ni som är gravida, köp för tusan inte för mycket kläder i 50!! Och vi hade ändå inte överdrivet mycket. Ett par jeans, 3 byxor, 6 bodys.. typ nåt sånt.

Den 7 december är det babysim-start för Leon. Steg 1. Tio ggr/1200:- på Centralbadet. Hoppas på att Oskar kan ta ledigt någon timme eller två på onsdagarna då, så han kan vara i vattnet med Leon. Känner inte alls att jag vill visa mig halvnaken just nu. Jag står hellre och fotar isåfall :P

Ikväll ska jag, Oskar och min far se på Contagion på bio. Min käre mor ska vara barnvakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen