Godnatt, god morgon!

publicerat i Vardagsliv

Imorrnbitti får man sova en timme extra. Eller i mitt fall vakna en timma tidigare... Men Oskar har lovat mig sovmorgon så imorrn när Leon vaknar väcker jag Oskar så får han ta honom. Själv så stänger jag då in mig i sovrummet med öronproppar och sover några ostörda timmar.

Han åt mat nyss så han vaknar säkerligen vid 6 och är hungrig.

Vi var i Kimstad idag och hälsade på. Vi såg på tråkig fotboll (bara jag som tycker) och därefter Så mycket bättre. Måste säga att det är mycket roligare artister denna gång! Jag har ju alltid varit svag för E-type så kan vara därför.
Kan inte med den där Plura och Barbro. Som inte ens kan sjunga för den delen.

Godnatt! Eller god, tidig morgon om man hellre vill säga det.
För en liten stund sen var klockan två och om en liten stund så blir klockan två igen. Underligt!


Kommentarer
Postat av: nea

Skynda att fynda! 600 kr är ju jätte billigt för dom skorna. Såg bara rosa men fanns säkert nån mer färg!

2011-10-30 @ 21:02:17
URL: http://frokennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen