Väst

publicerat i Vardagsliv

Denna väst beställde jag från h&m. Sitter som gjutet! 199:-.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jätte fin!!



Ja självklart är det så men är ju mycket bra i ersättning numera också, som tur är.



Avlastningen har du ju helt rätt i, dock är det typ jag som matar honom hela tiden ändå eftersom jag är hemma hela dagarna och killen jobbar. Men skönt att möjligheten finns att någon annan kan mata.



Jag trodde att jag skulle bli jätte upprörd för att jag inte kunde amma men tog det faktiskt rätt bra. Ingen idé att sitta och träla när det inte funkar.

Dock funderar jag lite över det här med när man går ut, på stan eller vad som helst.. Hur gör man då? Haha. Har du något tips, har du gjort det någon gång? Måste ju kunna "ta med" på något sätt. Det är väl det jag saknar med att inte kunna amma mest, kan inte bara slänga fram tutten och mata.

2011-11-03 @ 12:06:25
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: johanna

vad snygg då :)

2011-11-03 @ 17:15:08
URL: http://johannaml.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen