värk

publicerat i Träning
Nu ni, träningsvärken börjar smyga sig på. Lär ha mycket ondare imorgon... minns det från tidigare erfarenheter. Men det är skönt, då vet man att man lever!

Imorse kom Linnea och Vincent på spontanbesök. Vi pratade på facebook och 1 timme senare var de här. Ellie kom också förbi efter en stund. Vi tog en promenad till Vasaparken där det var tänkt att Vincent skulle leka lite, men han var för trött för det. Men hundarna fick sig en liten promenad, och vi fick frisk luft så det var skönt.

Fick en sådan huvudvärk och kände mig början till sjuk ni vet, så Ellie och Linnea fick gå och luncha själva. Jag traskade hemåt och stekte fiskpinnar och kokade mackisar + lite Felix fiskdressing på det, och nu efter mat i magen mår jag bättre.

Jag hade ju tänkt gå till Erikshjälpen idag och titta efter en gjutjärnspanna. Skulle även på stan och leta sportbh. Brösten studsar och är lite varstans så behöver en riktigt bra med stadga. Tiderna med H&Ms sportbh är nog över. S är för trång och M är för stor. Ska kika på Stadium och se ifall jag hittar något som jag faller för.

Om jag känner mig pigg om ett par timmar så går jag dit med Oskar, om jag får med honom.

Kommentarer
Postat av: Pernilla-alias Buba

Leon, vilket fint namn :)

2011-11-02 @ 18:58:36
URL: http://frombubawithlove.blogg.se/
Postat av: Frida

Det var ju ungefär så det var för mig med. Det räckte inte till, antagligen därför han fick ned så mycket i vikt med. Hur tycker du det känns att bara köra på ersättning nu då? Jobbigt att inte kunna amma? Kram

2011-11-02 @ 20:24:52
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen