våran onsdag

publicerat i Vardagsliv
En liten uppdatering så här på kvällskvisten... valparna mår bra och de frodas och mår bra. Tjocke Stina (jag har bestämt hennes namn) är den stora biffen, medans lillkillen med en fläck runt ögat är liten och gosig. Oskar ska bestämma vad vi ska kalla honom. Det återstår att se vad han väljer. Tror att han var inne på Spot, för fläcken runt ögat, och då sa jag att vi kan kalla Stina för Slem. Hehehe...

Vaccinationen av Leon blev framflyttad till fredag, och det är bra för då är Oskar ledig. Jag kommer säkert gråta. Om Leon gråter alltså. Annars har jag ingen anledning att gråta direkt. Usch, längtar verkligen inte tills dess alltså. Någon mer som känner så eller??

Om en timme sitter jag bänkad framför Greys anatomy. Jag köpte en varsin Ben&Jerry till mig och Oskar förut. Ska bli gött!






Ingen som vill köpa parfymen? Jag har ju knappt använt den, kanske fyra gånger, alltså typ fyra sprut eller något.. doften passar inte mig helt enkelt. Jag köpte den för ca ett år sedan och jag valde mellan denna och Gucci som också heter något med Rose, och jag tog fel. Beställde ju från internet och trodde det var denna jag hade luktat på inne på Kicks. Tyvärr inte. Säljer den för 300 eller något. Det är väl typ hälften av vad den kostar i butik? Det är 50 ml.

Kommentarer
Postat av: sara

kan vara intresserad av parfymen, men vet inte hur ,när jag skulle få hem den? kram

2011-11-23 @ 20:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen