tisdagen min

publicerat i Vardagsliv

Dagen har rullat på ganska fort, även om jag inte gjort något speciellt.. Promenader med hundarna och underhålla Leon. Har även stekt falukorv och ätit potatismos. Pulver. Det är godast!

Nu väntar vi på att Top model ska börja. Kvällens höjdpunkt. Erik och mackans program visas även ikväll också ja. Klockan 21. Det är bäst!

Imorgon ska vi gå med Nea och Liv till Stallet (öppna förskolan). Ska bli kul! De serverar gratis kaffe också. Jag dricker inte kaffe men Nea gör ju det så det var därför hon ville följa med. Hehehe.

Imorgon är ju den dagen jag har längtat efter väldigt länge. Premiär för Breaking dawn, part 1. Ska se den med Ellie, och det ska bli så himla kul. Kommer ju typ tjuta när den är slut eftersom part 2 inte visas förrän om ett år :( :( :(


Kommentarer
Postat av: jane

Så söt han är....

2011-11-15 @ 20:57:28
Postat av: jessica

hejsan.

ville bara fråga var du har köpt leons pyjamas någonstans?

2011-11-16 @ 10:17:28
Postat av: Linn

Jag tjöt massor kan jag lova, så smink är dumt o ha ;)

2011-11-16 @ 11:10:12
URL: http://limpalinn.spotlife.se
Postat av: Daniella

pyjamasen är köpt på Gekås i Ullared =)

2011-11-16 @ 14:05:39
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen